Content4daagse: zelf je websiteteksten en andere content schrijven

Workshops, inspiratie én het netwerk waar je direct iets aan hebt

De basis van je bedrijf staat, en nu is tijd om verder te bouwen en nog meer en leukere klanten te krijgen.

Dan staan deze punten waarschijnlijk op jouw actielijst:
Teksten voor je website herschrijven
Berichten maken voor social media (welke socials?)
Online vindbaarheid verbeteren (hoe?)

Ook als marketing, communicatie of schrijven niet je vak is, krijg je hier als ondernemer mee te maken. Lastig? Ja, als je de tijd, energie, schrijfkennis en inspiratie niet hebt.

Uitbesteden dan maar? Hoeft niet!

Doe mee met de Content4daagse en jij schrijft die teksten in no-time zelf. Lees op deze pagina meer over de Content4daagse. Of bel me om te bespreken hoe jij mee kan doen en wanneer de volgende editie gepland wordt.

Als schrijven en (content)marketing niet je vak is

Alle ondernemers die hun eigen websiteteksten willen (her)schrijven en doelgericht met social media aan de slag willen kunnen meedoen met de Content4daagse.

Literaire schrijfskills zijn niet nodig en je hoeft ook geen marketingspecialist te zijn. Wél weet jij welke richting je op wil met je bedrijf. Ben je nieuwsgierig, en wil je ook sparren met en meedenken over de positionering van andere deelnemers.

Wil jij zelf met de content voor je website en social media aan de slag, maar weet je niet hoe? Of weet je gewoonweg niet wát je moet schrijven en doen? Ga dan samen met mij (Debby Nijenhuis) en een groep andere ondernemers met je content aan de slag.

Wat levert de Content4daagse je op?

Tijdens de Content4daagse werk je samen met 6 andere ondernemers én een contentspecialist aan je websiteteksten en content voor social media.

Ik zorg voor de kennis en het gereedschap dat je nodig hebt. En de andere deelnemers zijn je sparringpartner, motivator, frisse blik, mensen met kennis van je doelgroep, en nog veel meer.

Voor een goede mix kan er maar 1 ondernemer per branche deelnemen. Je zit dus niet met je ‘concurrent’ in de 4daagse. En je hebt straks minimaal 6 ondernemende sparringpartners en ambassadeurs voor jouw bedrijf.

Binnen 2 maanden heb jij:

De basisteksten voor je website klaar
Een contentplan, handvatten en ideeën voor social media
Input voor het briefen van je websitebouwer of vormgever

Én je hebt een gereedschapskist vol schrijftechnieken die je ook na de content4daagse blijft gebruiken. Da’s handig voor je berichten op social media, je mails en ook voor de offertes die je nog gaat sturen.

Workshops, kennissessies, feedbacksessies van een ervaren tekstschrijver en contentstrateeg. Die combineer je met interactief netwerken, brainstormen en lekker eten met 6 tot 8 andere ondernemers. Je vertaalt jouw nieuwe kennis meteen naar je eigen bedrijf en potentiële klanten.

Programma

4 dagen kilometers maken

Elke bijeenkomst starten we de inloop tussen 15.30-16.00 uur. Na de aftrap of een korte terugblik op de vorige sessie, staat er een workshop of kennissessie op het programma.

Rond 18.00 tijdens het diner is het tijd om actief met elkaar te sparren over content en hoe je de opgedane kennis toepast voor jouw bedrijf. Door gerichte vragen, opdrachten en feedback versterk je elkaar.

Boordevol inspiratie ga jij hierna met je content aan de slag. Heb je tussendoor hulp nodig? Dan bel je mij tijdens de geplande vragenuurtjes.

De onderwerpen die aan bod komen

Schrijven voor online – Neuromarketing en gedrag (dag 1)
Doelgroep – Wie wil je bereiken? Waarmee? En hoe? (dag 1, 2)
Websiteteksten – Structuur, inhoud, technieken en schrijven met hulp van AI (dag 2)
Contentstrategie – Wat is je doel en wat ga je inzetten? (dag 3)
Social media – Je profielen, type content en publiek (dag 3, 4)
Netwerken – Hoe help je elkaar verder? (dag 1, 4)

Heb je vragen? Of wil je je aanmelden voor de Content4daagse?

Wil je alle informatie over de Content4daagse rustig doorlezen? Download hieronder alle informatie overzichtelijk in 1 document.